Tambah Power & Saiz

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Buah Dada

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing

Cerahkan Wajah new!

 

Kesihatan new!

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN



Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


Visitor


Flag Counter


WEBSITE POPULAR















BILA DAH CUBA SEKALI...!!! PASTI PUAS HATI...!!!
CONFIRM TERANGKAT..!!
Tambahkan Lebih Tegang Keras..!! Tambah Lebih Besar Saiz & Tambah Lebih Mantap !!
Lebih Bertahan Lama Atas Katil....!!! Confirm Power, Gerenti Terangkat........


100% HERBA...! HALAL !! DAN TERBUKTI KEBERKESANANNYA.............
==================================

 

 
AMARAN : Kandungan laman web ini mengandungi bahan yang sesuai untuk orang dewasa (18SX) sahaja. Ianya bertujuan untuk memberi maklumat dan promosi berkaitan produk sahaja. Produk hanya dijual kepada golongan suami isteri sahaja. Kami tidak bertanggungjawab terhadap penyalahgunaan produk ini. Terima Kasih.

 

 

Keupayaan untuk tahan dengan lebih lama
Mengelak & Merawat Masalah Mati Pucuk
Aktiviti seksual lebih ghairah, nikmat & kebahagiaan rumahtangga
Memanjangkan dan membesarkan zakar secara kekal
 

 

 

PENGENALAN

Benarlah kata-kata ulama “tiada perasaan malu dalam mendalami ilmu agama”, kerana itu jugalah Saidatina Aishah memuji para wanita Ansar di atas sikap mereka yang suka bertanya; dengan katanya (Semoga Allah merahmati wanita Ansar, mereka tidak malu bertanya dan menambah pengetahuan mereka dalam agama) walaupun dalam perkara yang menyentuh persoalan-persoalan sulit mengenai hubungan suami isteri.

Hubungan antara suami isteri merupakan suatu perkara penting dan utama dalam menjamin kelangsungan ikatan rumahtangga. Kepincangan dan sikap endah tak endah dalam menangani masalah ini banyak membawa kepada salah faham, krisis, perbalahan dan akhirnya perceraian (nauzubillah anhu jamian). Namun begitu, ada juga pihak yang mengatakan ianya satu persoalan remeh-temeh, jijik, hina dan tidak perlu diperbincangkan. Ini kerana bagi mereka ianya tak lebih daripada aktiviti berseronok saja sebagaimana yang berlaku pada haiwan-haiwan biasa.

Namun Rasulullah SAW sendiri telah bangkit menjelaskan hal kepentingan dan keutamaannya dalam sabda Baginda “AKULAH ORANG YANG PALING ALIM DAN BERTAQWA, namun aku juga tidur dan berkahwin, barangsiapa yang membenci Sunnahku, dia bukanlah dari kalanganku”. Riawayat Muslim

Islam telah menjadikan ‘hubungan seks’ antara pasangan suami isteri ini sebagai ibadat kepada Allah SWT berdasarkan manfaatnya yang besar bagi perseorangan, umat dan juga Islam. Antaranya ia dapat menjaga diri, keturunan, agama, menguatkan keimanan dan sebagainya. Justeru itulah, Rasulullah SAW bersabda “SEKIRANYA KAMU BERSETUBUH DENGAN ISTERI KAMU, kamu akan mendapat pahala.” Para sahabat kehairanan lantas bertanya, takkanlah seorang datang memuaskan nafsu dengan isterinya pun dapat pahala?!, Rasul dengan hikmah menjawab : “Benar, bukankah jika seorang itu memuaskan nafsunya dengan sesuatu yang haram tentulah baginya dosa, begitu juga dengan persetubuhan yang halal”. Riawayat Muslim. Hadis ke 25 dalam (Arbain Nawawi)

Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tidak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun, ramai ISTERI yang TIDAK PUAS ketika jimak bersama pasangannya.

Islam memang memberi perhatian serius dalam mengubati masalah ini, khususnya yang berkaitan dengan suami, kerana merekalah ketua bagi keluarga dan perancang kepada kebahagiaannya. Sebagai nasihat, kami mencadangkan beberapa produk alternatif yang mampu membantu anda bagi masalah ini.

INSYAALLAH. Kami Yakin, Anda Mampu Mengubahnya…

FAKTA

Cuba baca dan renungkan fakta-fakta/kisah-kisah yang merisaukan di bawah ini hasil dari Penyelidikan Online yang diperolehi dari 586 isteri/wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan...

  • 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
  • 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka. Hanya 15% sahaja isteri yang mencapai orgasme lebih dari sekali dalam seminggu.
  • 78% daripada isteri mengaku mereka LEBIH SUKA DIBELAI-BELAI SAHAJA dari melakukan seks memandangkan mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

Fakta ini dilihat serius dan kebanyakan suami hari ini tidak mengendahkan masalah mereka dan kurang berusaha untuk menyelesaikannya kerana disebabkan MALU atau EGO yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami. Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan yang diberikan untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata-mata. TIDAK TERCABARKAH EGO ANDA???
 

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR & BATIN terhadap isteri anda dapat ditunaikan sebaiknya. Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya mereka tidak berasa puas. Wahai suami! Renungkanlah sebentar... Anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun anda cuma melebihkan keperluan zahir sahaja dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?.
 


ANDA DIBELENGGU DENGAN GEJALA INI...??


ANDA BUNTU MEMIKIRKANNYA...??

ANDA MALU DAN SEGAN...??

ANDA MAHU PENYELESAIAN SEGERA..??

Jadilah Suami Idaman Sekarang! Dapat produk di bawah sekarang
 

 


VIMAX BP (BIRU PUTIH)

 

http://www.abangonline.com/images/vimaxbesar.gif

 

Kapsul Biru Putih (30 biji) 

1 Botol Vimax RM160

Harga Promosi RM120


VIMAX BROWN

 

http://www.abangonline.com/images/vimaxbesar.gif

Kapsul Brown (30 biji) 
1 Botol Vimax RM280

Harga Promosi RM230


VIMAX BP (BIRU PUTIH)

 

http://www.abangonline.com/images/V1.gif

 

 

Kapsil Biru Putih (10 biji) 
1 Botol Vimax Pek Percubaan RM60


PL SUPERGEL

 

1 Botol PL SuperGel RM60


 

PEARL PLUS (PACAK LANGIT)

 

http://www.abangonline.com/images/pearl.JPG

   

1 Botol 10BIJI Pacak Langit Pearl Plus RM60

1 Botol 30BIJI Pacak Langit Pearl

Plus RM150


PROEXTENDER

 


1 unit ProExtender RM180

Harga Promosi RM150


PHEROMAX

 

1 botol Pheromax RM70


PHEROLINS

 

1 botol Pherolins RM70


MINYAK LINTAH GUNUNG

1 BOTOL MINYAK LINTAH GUNUNG
RM60

VIBRATOR RING

1 VIBRATOR RING
RM30

VAKOOU

 

 

 

 

Saiz (M, L, XL, XXL, XXXL)   
1 Vakoou RM100



VIGRX PLUS

1 Vigrx Plus (60 biji Kapsul) RM280

Harga Promosi RM230


EXTENZE

 

1 Extenze (30 biji Kapsul) RM280

Harga Promosi RM230


SEMENAX

(90 biji kapsul)
1 botol Semenax RM280

Harga Promosi RM230


CAT WOMEN SEX DROPS


1 botol Cat Women RM80


MOZE HERBS

 

(40 biji kapsul)
1 botol Mozeherbs RM60


LIBIGIRL

 

 

(2 biji kapsul )
2 Pek LibiGirl RM65


THANYAPORN

 

(60 biji kapsul utk 2 bulan)
1 botol Thanyaporn RM80

Harga Promosi RM70


BE-FIT

 

(60 biji kapsul utk 1 bulan)
1 botol Be-Fit RM80

Harga Promosi RM70


GERMANY SEX DROPS

 


1 botol Germany Sex Drops RM80

Harga Promosi RM70


EGO RING

 


1 Ego Ring RM30


PHERO-X

 

 


1 botol phero-X RM70



1 Kotak 15 Sachet + Free 2 = RM120



PHEROMEN 101

1 Botol  = RM79.90
2 Botol = RM 140.00


ENERGY POWER RING
Klik Disini Info Lanjut

 



1 Energy Power Ring RM40

Harga Promosi RM35

MACA TONGKAT ALI



1 PEK MACA TONGKAT ALI
RM90

CAT WOMEN SEX DROPS


1 botol Cat Women RM80

Harga Promosi RM70

BIO-ANNE

BIO-ANNE (CREAM + SOAP)

 PROMOSI RM60

IMPRESSIVE

1 BOTOL IMPRESSIVE
RM80

SPANISH FLY

                1 BOTOL SPANISH FLY
                              RM80

BATHMATE


Bathmate

1 KOTAK BATHMATE
RM220 promosi

CATUABA


1 PEK CATAUBA

RM120

VOLUME PILLS

volume pills

1 KOTAK VOLUME PILLS
RM230 promosi

DUREX-O



1 PEK DUREX - O

RM60

EMILAY WHITENING CLEAR SPORT ORIGINAL



1 BOTOL WHITENING CLEAR SPORT

RM55

FIGURE UP



1 BOTOL FIGURE UP

RM55

IMAX DELAY SPRAY



1 BOTOL IMAX DELAY SPRAY

RM100

SENSA CREAM

 

1 BOTOL SENSA CREAM

RM50

OPA SNOW

1 BOTOL OPA SNOW
RM80

HANDSOME UP

1 HANDSOME UP

RM90


 

JOY PLAY
(5 Produk Terbaru)

TAMBAH POWER / SAIZ
& RANSANG SEX

Klik di sini

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

HANDSOME UP

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

IMAX DELAY SPRAY

TAHAN LAMA

Klik di sini

SENSA CREAM

TAHAN LAMA

Klik di sini

MACA TONGKAT ALI

TAHAN LAMA

Klik di sini

CATUABA

TAHAN LAMA

Klik di sini

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER

Klik sini

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

PHERO-X

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI

klik di sini

VAKOOU

TAMBAH POWER

Klik di sini

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

VIBRATOR RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

CAT WOMEN SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

SPANISH FLY

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI

Klik di sini

MINYAK LINTAH GUNUNG

GHOUT & SENDI

Klik di sini

BE-FIT

KURUS & RAMPING

Klik di sini

Gluta Collagen

Cerahkan Wajah

Klik di sini

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin